علائم و درمان خون بالا اوره سطح کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عدرمان اوره خون بالا در نارسایی کلیویلائم و درمان خون بالا اوره سطح کلیه

اوره اتلاف سوخت و ساز بدن انسان که قرار است توسط کلیه با اوره، با این حال، زمانی که مردم با نارسایی کلیه با عملکرد کلیوی کاهش حمله، اوره خون را به خارج از بدن دفع می شود دریافت بالا، باعث فشار بر کلیه ها و سایر بافت ها dañinos.Así که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با اوره خون بالا اغلب با بسیاری از علائم همراه، این مقاله به شما به درمان معرفی.

علائم اوره خون بالا در نارسایی کلیه: با گردش خون، اوره می تواند به بدن منتشر، در حالی که que.En دستگاه گوارش زمانی که اوره تنزل به آمونیاک، که باعث تحریک حرکات دستگاه گوارش در با عرض پوزش، بیماران رنج می برند diarrea.Además، آمونیاک می تواند دهان در طول دستگاه گوارش و دستگاه تنفسی را وارد کنید، بیماران اغلب احساس تهوع و استفراغ، به خصوص در صبح است.

درمان اوره خون بالا در نارسایی کلیوی:

اوره خون شاخص مشترک برای نشان دادن عملکرد کلیه است، و به غیر از اوره در خون، دیگر ضایعات حفظ سوخت و ساز بدن در خون با توجه به عملکرد کلیه را کاهش مانند کراتینین، اسید اوریک و غیره وجود دارد . در بیمارانی که مایل به کاهش این شاخص عملکرد کلیه نیاز به بهبود عملکرد کلیه خود را در بسیاری از کلاس.

طب سنتی چینی می تواند کمک به بیماران علائم حل و فصل و معکوس عملکرد کلیه در همان زمان با تمیز کردن موارد اضافی و ترویج مراقبت گردش خون sangre.No برای نارسایی کلیه یا سایر علائم در نتیجه می تواند ایجاد شده توسط دولت در سطح سموم و یا بالاتر هیپوکسیک-isquémica.Y طب چینی است که توابع از صرف رگ های خونی به افزایش پرفیوژن خون، ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون، دفع سموم برای جلوگیری از آسیب بافت و ترمیم سلولهای آسیب دیده به بازگرداندن sistema.En نهایی، با کمک پزشکی، عملکرد کلیه باقی مانده می تواند حفظ و عملکرد کلیه را می توان در بسیاری از کلاس بهبود یافته است.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد علائم و درمان اوره خون بالا در نارسایی کلیه، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-tratamiento/499.html





:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: